Tallinn kryssning!

2011-07-25 13:36:01 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Så nu e de klart, vår lilla semester till Riga blev en Tallinn kryssning istället=)
De funkar ju de med semester e ju alltid semester!

Vi vet dock inte vad vi ska hitta på i Tallinn så om nån har nått bra förslag så får ni jätte gärna komma med tips?=) Ska bli så skönt att bara komma bort en liten stund även fast de bara e en kryssning, slippa sitta i tråkiga Västerås och bara dega!

Har hittat ett matbord på blocket som jag vill ha ska nog åka och kolla på de i eftermiddag, la även in vårat matbord och stolar! Hoppas nån vill ha de=)

Annars händer de inte mycket idag, åker nog ut till pappa en sväng och kollar på alla gulliga hundvalpar som springer omkring där..mamma kommer ju och hämtar våra små killar så de blir nog lite tomt här hemma!

Har ju gått in i vecka 31 nu och de känns helt sjukt att de bara är högst 11 veckor kvar tills den lilla bebisen ligger här och myser (skriker)
Ska bli så härligt att få veta vad de blir för en liten sak, hur den ser ut, hur den e och få känna och klämma!! Haha nästan som på julafton med alla paketen!!

Undra hur den lille ser ut? lik mej eller Johan eller en blandning kanske? Mycket eller lite hår, tjock eller smal, lång eller kort..jaa massa som man kommer få se!!

Haha just de nu glömde jag ju bart vad jag skulle berätta!!!
Min kära Johan har anmält mej och Isabell till Sveriges värsta bilförare..och gissa vad haha dom ringde för typ en timma sen och ville att vi ska komma på intervju...haha jag dog utav skratt när han sa att dom ringt, trodde aldrig att dom skulle ta oss till en intervju!!
Aja tvivlar på att vi får va med men de vore ju roligt att vinna en bil kanske ;) haha

Aja vi får väl se hur de går.
Nu ska jag skrammla ihop lite mat men vi hörs pussåkram


Skepp och hoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback