Glömsk..

2011-06-29 09:27:58 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Vet inte om jag skrivit de här på bloggen men vi fick iaf huset!!
Datumet för inflyttningen e dock inte helt klart än men som de ser ut så blir de inte förens 1 dec!!!
Jätte lååång tid kvar!
Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge=)

Längtar tills vi kan få flytta in alla våra saker och mysa in oss i vårt eget lilla hus..min tankar flyger redan omkring hur jag ska möblera och nya tapeter och golv och jaaa i stort sett allt!!

Åhh nästa sommar den den lille/lilla e lite större har vi en liten gräsplätt sommman kan leka och mysa på=)

Åhh vad jag längtar!!!
3 dagar kvar tills semester!!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj så länge! Men nästa sommar, då blir det massor med mysiga grillkvällar ;) och som du säger, den som väntar på nå gott! Här händer det ingenting med någonting, bara så du vet ;) Puss på dig sötis!

2011-06-29 @ 21:08:28
URL: http://sannalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback