25 dagar kvar till BF

2011-09-06 19:38:32 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Gick upp ganska sent idag men har ändå vart vääldigt trött, vet inte om de beror på att jag tog en "liten" powernap på soffan i 4 timmar=)
Johan kom hem vid 3 tiden idag och jag trodde att han skulle va min hela kvällen men ICKE som vanligt e de den jäkla hockeyträningen! Så de va bara att slänga oss in i bilen och lämna hundarna ute hos pappa och åka och storhandla! De va typ tomt i kylskåpet, men nu finns de massa gott gott=)

Men även fast kylskåpet och frysen va fullså hade jag ingen insperation att laga nån mat så Johan slängde ihop lite pasta med baconpastasås! Själv ville jag inte ha de så för mej blev de 2 goda mackor med kokt ägg kräftstjärtar och såklart majonäs.

Jag längtar så sjukt mycket nu efter den lilla som ligger i min mage, vill bara att den ska komma ut nu!
Visst de e bara 25 dagar kvar till BF men de känns som en evighet, så har jag en stark känsla av att jag anntagligen kommer gå över tiden. Dom flesta gör ju de!

Nu har ar vi nästan alla saker för bebisen, måste bara ha en bjöjhink! Eller de e vad jag tror iaf!
Vagnen har vi ju haft i en evighet, sängen har vart bäddad i veckor, babyskyddet testat i bilen, och kläder och massa annat tillbehör har vi med=)
Måste ha en bärsele men de får jag ju testa sen när väl bebisen e här..kanske inte funkar alls men tror att de blir ett litet måste!
Bor ju 3 trappor upp så kånka på bebis på arm och 2 hundar känns väl lite sådär!

Nu ska jag ladda lite inför fotbollen och idol kommer ju va tvungen att zappa=)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback