3 ÅR

2012-02-27 21:43:40 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Har ju typ skrivit vad som hänt idag fast jag glömde bort de absolut viktigaste, Johan och jag firar 3 år tillsammans idag!! <3
3 år som har gått fruktansvärt fort måste jag säga, 3 olika lägenheter 1 litet hus 2 hundar 1 bali resa 1 förlovning och världens underbaraste Liam senare älskar jag dej Johan lika mycket!!(även fast du e trög och jag e en butter typ)
Nu ska jag bara försöka få honom att gifta sej med mej sen kommer allt bli toppen haha!
För att fira idag så handlade vi och käkade spicyhot! haha riktigt romatiskt vi fick till och med äta i omgångar för vår lilla ungen va surig=)

Nu sover både Johan Liam och Linus och de ska jag också göra för imorgonbitti får jag fin besök utav Camilla och hennes underbara lilla Lionel!! Längtar som bara den<3

Pussåkram!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback