Tillbaka=)

2012-02-27 15:19:59 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Sådär ja! Nu har jag blivit friskare och piggare så nu e jag tillbaka och skriver här=)
Förra veckan låg jag typ död i sängen och orkade inte göra speciellt mycket, men nu känner jag mej bättre!
Lite ont i halsen på morgonen men annars helt okej!

Liam är väldigt sjuk med hög feber och fruktansvärt förkyld har vart så i typ 2 dagar nu men jag tror de e på bättringsvägar=)
Har till och med fått ett litet leende <3

Imorse så gick jag Tove och Hanna på en lång promenad, de va riktigt skönt att få lite luft.
Sen dess så har jag ätit lite mat och bara myst i soffan med gullungen, han sover mest men iaf=)
Senare idag när Johan kommer hem ska vi åka och handla lite och sen blir de bara soffhäng.

Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin och invänta min kära!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback