Nytt år mera bloggande ;)

2012-01-04 15:43:07 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ska verkligen försöka att skriva här oftare, har vart så mycket den senaste tiden så har varken haft ork lust eller viljan att skriva något! Men nu e de ett nytt år och min lilla kille e hela 3 månader=) så de börjar hända grejer i både mitt och hans liv så kan va roligt att skriva om! Annars så har vi fått flytta in i vårat lilla hus och fått rätt så bra ordning, dosck har vi inte renoverat köket men de kommer man e ju inte gjord utav pengar så får spara ihop lite först=) Nyåret friade med massa vänner och barn, helt perfekt va de...god mat och en lugn tillställning. Idag åkte jag Hanna och Tove med alla barnen till busborgen och åt lite lunch och lekte lite, eller Edwin lekte Elvis och Liam e lite för små för de än men bara skönt att komma ut och göra något. Snart kommer min kära hem och då ska vi kanske åka till Ikea för att köpa en barnstol till Liam de e ju snart dax för att testa om han e intressead utav små smakportioner=) Kommer bli super roligt!! Nu ska jag vila en stund tills Johan e hemma. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback