Senil...

2012-01-31 11:15:40 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Alltså de känns som om jag knappt vet vad de e för dag, veckorna bara flyger förbi och jag hinner inte riktigt med!
Vet inte om de e idag som jag ska på babymassage eller om de e en annan dag! blir alldeles förvirrad i skallen=)
Om massagen e idag så får jag nog skippa den, känner inte riktigt att jag hinner idag. Jag måste laga lite mat till min kära innan han åker till jobbet och så måste jag städa lite (även fast Johan håller på att dammsuga nu) tvättmaskinen e iaf igång så den måste hängas senare!
Jag skulle vilja byta sängkläder men vi får se om jag pallar!=)

Idag har de ju även kommit ut nya avsnitt på Gossip Girl och The Bachelor och de måste jag också kolla på!!
Aja nu måste jag rappa på med maten och ta hand om lillepip!=)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback