Skiiiiit väder!!!

2012-06-25 10:19:00 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Okej jag ska inte va så jäkla neggo men vafan!
Blir de nån sommar överhuvudtaget i år eller? Trodde jag skulle slippa ha på mej mössa och vantar när vi snart e i juli månad, fryser och tycker de e skit tråkigt!
Inte nog med de så blir Liam också uttråkad och arg när vi bara blir sittandes här hemma=(
Jag har ju massor att gör nu denna vecka då Liams dop e på söndag, vill ju få lite solenergi så man orkar med vakna nätter med en pipig liten kille.
Johan jobbar eftermiddag så jag blir själv hela dagarna från kl 13 typ, de e de absolut tråkigast med att han jobbar eftermiddag.
Mina dagar blir så sjukt långa och speciellt i de här vädret!
 
Nee fy va trött jag e!
 
Aja ska väl börja fixa mat till oss medans Liam sover, idag serveras de kyckling med currysås och ris!
Hoppas jag lyckas med maten eftersom humöret suger!
 
Återkommer med lite roligare saker senare, nu e jag bara sur!
 
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback