3 dagar kvar!!

2012-03-28 22:09:39 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Ojoj nu börjar de dra ihop sej för FF!!=)
Riktigt taggad och de ska verkligen bli skit kul!
Tog foto och mått idag, hmmm inte så roligt att se mått och hur man ser ut på bild sådär men de ska ju bli bättring=)
Får matschemat imorgon så då blir de storhandling för de ekar just nu i vårat kylskåp, kommer redan nu börja med maten så man får lite kläm på de hela.
Ett plus va iaf att jag hade bättre vilopuls än vad jag trodde så kanske har lite jävlar anamma i mej;)

Igår så vad de ju min födelsedag (tack som tusan för alla grattis de värmer verkligen) fick frukost på sängen utav Johan hann dock inte äta den för vi skulle iväg till busborgen med Hanna Tove Elli och Sanna +ungarna=)
Möttes där strax efter 10 och så va vi där och hade roligt och fikade såklart!
Sen åkte vi hem och Johan åkte iväg till jobbet och Lollo och Nickis kom så tog vi en promenad till Erikslund, jag köpte en kjol men de va tyvärr trasig så den måste jag byta:(
Sen gick vi hem igen och så åkte Lollo och jag till mamma i Köping och käkade lite lassagne!
Hade en super trevlig födelsedag men vi firar den på lördag med släkt och så!


Jag och Edwin leker lite i bollhavet=)


Gosungarna=)



Annars idag så hade jag tänkt att gå lång promenad med vagnen och Linus, vi kom en bit men så började de dugga men ajg tänkte att vi fortsätter en liten bit till=)
Såklart började de spöregna så vi kom bara 2,3 km men de va ju bättre än inget alls=)
Sen har Liam vart rätt dryg dom senaste dagarna, eller inte dryg men han vägrar att ligga ner nu när han fått lite kläm på de där med att sitta, så fort man lägger ner honom så skriker han super mycket!
Han vill bara sitta i knät eller stå upp!
Så jag tog och åkte med Tove till barnens hus vid 18 tiden ikväll och köpte en gåstol, super fin va den!
Hade "önskat" mej en i födelsedagspresent så då ringde jag och sa att jag köpte en istället så kan man få lite pengar istället;)
Tack snälla Tove för att du körde mej!!
Stolen funkar även som en gungstol så de va ju lite roligt.
Liam gillade den iaf han satt där och pillade på alla saker och verkade trivas väldigt bra=)

Nu ska jag kika på big brother och sen blir de sängen för imorrn ska vi till bvc och kolla hur stor min lilla kille blivit och ta spruta=( buhu!!
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback