Sol lunch och härligheter!

2012-05-23 22:28:54 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Haha idag så gick vi över till Hanna för lite lunch i solen=)
Hanna Camilla Tove och jag + barnen såklart!
Skit god spenatsoppa hade Hanna fixat ihop, alldeles lagom i dagens värme=)

Liam va annars skit dryg hela natten så jag hade inte fått speciellt mycket sömn, men de e sånt man får leva med!
Vette fan hur jag ska få honom att sova ordentlig under nätterna, han vaknar vid 12 tiden och sen så vaknar han typ en gång i kvarten tills kl 3 typ!
Åhhh va jobbigt de e!

Va ute på promenad med Eva här på kvällskviste och de va riktigt skönt=)
Nu e jag duschad och kikar lite smått på bigbrother sen blir de sängen, för imorgon om det e lika fint väder som idag så ska jag ta fram en liten plaskpool som Eva tog fram som jag ska få låna tills jag köpt mej en egen=)

Pussåkram




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback