Soliga dag=)

2012-05-22 21:45:40 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Idag blev vi lika glada när vi vaknade och såg att de va sol!!
Camilla och Lionel kom förbi och så la vi ut en stor filt på gräsmattan och ett litet parasoll som våra grabbar kunde ligga i skuggan=)
Liam va en duktig pojke och sov i nästan 2,5 timma mitt på dagen idag så jag fick en lite härlig förmiddag/lunch.
Njöt utav solen även fast jag får sånna super utslag över hela kroppen!
Måste va nå med mina hormoner, har jätte mycket finnar ser ut som skäggiga damen om benen och får extrema solutslag!
Skit jobbigt men jag sak ringa min barnmorska imorgon och kolla om de kan vara så!

Gick över till Hanna nu på kvällskvisten och tog oss en kopp the, Tove kom också dit.
Sååå jäkla härligt att bo så nära varandra, så roligt när man bara kan gå över lite spontant och snacka lite skit=)

Nu sover Liam så jag ska hoppa in i duschen och sen blir de nog sängen för mej med!
En solig dag imorgon att fånga igen;)

Pussåkram


Fina Lionel!




Grabbarna leker lite=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback