Semester!

2012-10-30 20:58:23 Struntprat
» Kommentarer(0) «


 
Nu har jag kommit hem från min härliga semester i Turkiet!
Eller jag kom hem i söndagskväll men iaf;)
 
Ha haft de super bra och verkligen njutit utav sol värme öl och massa skojigheter!
Trodde ju ett tag att jag inte skulle få följa med, då jag va på akuten dagen innan vi skulle åka=(
Men tack och lov så skrev läkaren ut massa olika tabletter som jag skulle ta om jag skulle få nå mera problem!
 
Vi åkte på den här resan för att min kära mamma fyllde 50 år den 26 oktober,  mamma och Erik bjöd med sej sina barn och så va 2 vänner till dom också med!
Vi var ett gäng på 10 personer och de va hur roligt som helst!
 
Såklart längtade jag efter Johan och Liam men de e nyttigt att längta=)
 
Hä kommer en massa bilder!=)
 
På planet ner!
 
Vid denna pool hängde vi, denna var för 18+ så man behövde inte trämgas med alla barnfamiljer!=)
 
Blek men njuter utav den första ölen!=)
 
Ett dopp=)
 
Leka e ju alltid roligt=)
 
Syster Isabell nä vi ska åka en rutchkana å vattenlandet som tillhörde hotellet=)
 
Vårat första åk, hela banan va kolsvart haha men skit rolig=)
 
Utsikten från ett utav alla torn!
 
Härligt!=)
 
As roligt=)
 
Syster Lollo=)
 
Påväg till stranden=)
 
Strandhäng med Carro Isabell och Lollo
 
Piren som man kunde bada ifrån=)
 
Mamma badar lite=)
 
Doppar fötterna lite=)
 
De roligt att bada=) Carro och Jag
 
Mamma ochErik på mammas 50-årsdag
 
Lollo=)
 
Skål=)
 
Syskonkärlek=)
 
Skååål igen=) de blev en del öl haha=)
 
Har massa mer bilder men orkar inte lägga in nå mer!
Men jag lovar att kul har vi haft iaf!
 
pssåkram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback