För 1 år sen!!

2012-09-28 20:39:22 Struntprat
» Kommentarer(2) «


Alltså för 1 år sen låg jag hemma i våran lägenhet på haga och hade så ont!
Värkarna hade kommit igång dagen innan på morgonen och de va ca 5-7 minuter mellan varje värk, jag trodde ett tag att jag skulle dö!!
Om jag ska va ärlig så e alla dom timmarna som de tog att få ut mn lilla kille dom bästa timmarna i mitt liv!
Även fast de gjorde så sjukt ont!
Jag längtar tills de e dax för nästa spännande förlossning men jag längtar inte till att vara gravid!=)
Under hela min gaviditet med Liam så mådde jag i stort sett skit hela tiden, till vecka 20 va de illa mående och spyor efter de så va de halsbränna till förbanelse och jag samlade på mej riktigt mycket vätska!
Fötterna va som badbollar och de enda skor jag kunde ha va foppa tofflor!
 
Idag eller snart e de bara 24 timmar kvar tills min lilla kille blir 1 år (kl 01.33)
Känns som att detta år har gått så otroligt fort men jag ahr njutit varenda sekund även fast Liam har vart sjukt jobbig med sömn, mat och sjukdommar. Men det e ju sånt som hör till!
Man får bli trött på sina barn, man får tycka att dom e jobbiga och bli frustrerad över saker som händer!
Men de betyder ju absolut inte att jag ångrar en enda millisekund att han kom till världen!
 
Mitt härliga liv min härliga familj jag älskar er mer en ord kan beskriva!!
Pussåkram!!
(Den andra bilden här kanske inte folk vill se men jag skäms inte)
 
Denna bild e från 27/9 2011 l 12.00 Lollo hjälper mej att måla tånaglarna!
 
Den 28/9 2011 kl 6.30 mitt vatten har gått så jag blir hemskickad med en sovdos eftersom jag inte öppnat mej, får ävn dom extremt sexiga "trosorna" med vuxenblöja!=)
 
Den 28/9 2011 kl 16.30
Inne för en koll på hur mycket jag öppnat mej, de va ju över 24 timmar sen jag sov så man va lite slut och som ni ser så har jag ingen hals jag e en levande badboll!!
 
20/9 2011
10 dagar kvar till Liam kom och fötterna kändes så där kan jag lova!
 
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha man kan skratta åt allt såhär i efterhand men när man väl är där är man inte kaxig! Tur att allt går över direkt efter och man får världens bästa belöning! Då är det värt allt! .. Ser dock inte fram emot nästa förlossning! :) :)

2012-09-29 @ 08:29:39
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se
Postat av: Marlene Zufic

Å, det här kommer jag ihåg. För du hade skrivit på in blogg och då fanns det bilder just då på din blogg när du hade fött barn.

SV:Jag hade också velat haft dem när jag ammade. Var så jobbigt att tända starka lampor=(

2012-09-29 @ 20:42:58
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback