Gravidträff!

2013-08-27 09:03:18 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Har precis lämnat Liam hos Lena och idag kan jag helt ärligt säga att de va väldigt skönt at få "bli av" med honom för en liten stund! Vi har i stort sätt vart osams hela morgonen, han har bara trotsat och gjort tvärtemot vad jag sagt hela morgonen. Jag blir så frustrerad när e på de humöret och ofta slutar de med att jag tappar humöret och de blir gap och gråt!
Aja nu e han hos Lena och som vanligt blir han överlycklig så fort han sätter sin fot där!=)
 
Jag ska göra e rolig sak idag, jag e medlem i en grupp på facebook som heter Gravida med BF 2013.
Då va den en tjej där som frågade om de fanns några från Västerås med i gruppen, och vi va ett ganska stort gäng så vi bestämde oss för en lite gravid träff på IKEA för lite lunch!
Några har redan fått men dom flesta vänta fortfarande på sina små, ska bli roligt att sitt och snacka lite och att träffa nya människor e ju verkligen inte tråkigt!=)
Så nu sitter jag här hemma och väntar på Tove och Camilla som också ska följa med!=)
 
Pussåkram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback