Lite nytt till Liam

2013-08-29 16:19:50 Liam
» Kommentarer(1) «


Idag handlade jag lite nytt till Liam, en super snygg höstjacka från Lindex och lite annat smått och gott!
Jag passade även på att klippa mitt sjukt slitna hår, mer än en decimeter tog vi bort men gud så skönt att få de fräscht tills bebisen kommer!=)
Bild på de kommer senare. Nu måste jag börja med maten, så här kommer lite bilder på Liams nya kläder!
Pussåkram
 
Super snygga jackan Kommer min lille kille va både snygg och varm i!
Tröja från Lindex
Matchande mjukisbyxor!=)
Jeans från Newbie, älskar att dom gjort dom kläderna i större storlekar!
Tröja från Newbie!
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Jeansen är inte från Newbie :) har oxå köpt dem! :)

Svar: Haha jasså? Dom hängde på den avdelningen:) aja snygga e dom ju iaf!;))
Lina

2013-08-30 @ 22:36:00
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback