Aldrig mer!

2013-01-30 20:57:42 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Alltså fyfan för att flytta! Speciellt när man inte vill flytta utan blir tvungen:(
Vi har väl fått rätt bra ordning men mina kläder ligger i en stooor hög på golvet, har tänkt att rensa i den imorgon om jag inte e för trött!

Vårat internet har inte kommit igång, förhoppningsvis får vi till de imorgon:)

Jag e så trött och de känns som att hjärnan ska sprängas! Så nu blir de sängen och förhoppningsvis håller grannarna tyst och slutar slänga i dörrar och allt vad dom nu håller på med!
Suck har glömt bort hur de e att ha grannar ovanför, nedanför, åt höger och vänster!
Tror till och med jag och Johan va tystare när vi höll på att flytta in.

Aja gnäll gnäll gnäll, jag har ju tak över huvudet iaf!

Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback