Blixten och gänget!

2013-07-31 20:57:05 Struntprat
» Kommentarer(2) «


För nån dag sen så budade jag hem ett gäng bilar från tradera, självklart va de blixten och hans kompisar då Liam e helt beroende utav dom men jag tycker att de e lite väl överpris att sälja dom i butik för ca 130kr bilen!
Nu fick han 12 bilar för 158kr så för en fattig morsa och farsa som vill skämma bort sin fina kille lite ibland va de ett riktigt klipp!
Efter att vi kommit hem från Slagsta där vi vart och tagit en fika vid glassbaren så va de dags för honom att öppna paketet. Vilken lycka när han såg va de var för något, han ropa bitten bitten bitten! (blixten)
Jag och Johan va rätt nöjda med oss själva kan jag lova! Vi sa att tänk dom födelsedagar/julafton när man kommer se hur lyckliga på riktigt barnen blir över att få nått som önskat!
Åhh vilken lycka!
Nu e väl Liam lite liten för att önska sej något men va otroligt roligt att ge honom de och han lekte tyst för sej själv med sina nya bilar i ca 2 timmar, han hälsade knappt på när min mamma och Erik kom förbi!
Haha helt inne i sina bilar!
 
Till kvällsmat blev de kokt korv med bröd och sen ett bad för Liam innan sängen.
Läggningen ikväll gick också bra, tog lite längre tid men de va nog för att vi inte satt inne hos honom utan han fick somna själv!
Min duktiga lilla kille=)
Hahha idag skryter jag om honom men de får man väl göra om sina barn?=)
 
pussåkram
 
Hela gänget e samlat, både dom "goda" och "onda"
Glass från slagsta, denna med popcorn vit choklad hallon och grädde!=)
Min älskling!
Den riktiga brakmiddagen här hemma!=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ja ja köper en de ena en de andra, finns de aldrig någon Bra försäljning å tjäna peng eller typ ett extra jobb å få 1 liten peng 💰,bara utgifter kan de va roligt, arbets glädje va e DE,💓

Svar: Haha pappa, jag har ju lärt mej utav dej att man ska skämma bort sina barn med massa fina saker=) och bilar e alltid bra att ha!=)
Lina

2013-08-02 @ 22:06:23
Postat av: Jisan

Åh, Slagstaglass som i Slagsta E-tuna? Nu fick jag gravid craving. Gud så gott! Ps, fin blogg.

Svar: Precis=) har sett att många åker dit och äter den så vi va ju tvungna att testa=)Super gott!!
Tack så mycket, roligt när man får lite beröm för bloggen=)
Lina

2013-08-11 @ 07:57:10
URL: http://jochw.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback