Libero 5

2013-06-25 08:35:55 Struntprat
» Kommentarer(2) «


Nu körde jag på en Libero storlek 5 i natt, och gissa vad!
Kiss överallt!
Suck suck suck....
 
Jag köpte även 6:or så ska testa dom natten som kommer, får hoppas dom håller bättre annars blir jag galen!
Aja de e ju tur man har tvättmaskin, synd att de saknas en torktumlare men de har jag tyvärr inte plats med.
Fick sov morgon till kl 7.45 idag då vi bytt lämningen på dagis till kl 9 istället för kl 7=)
Vi har ätit lite frukost och kollat på barn kanalen, men nu börjar Liam bli otålig så ska strax packa ihop oss så vi kan åka till Lena och alla kompisar!=))
 
Trevlig dag pussåkram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Jag har testat massa blöjor och de enda som vi tycker funkar på natten är Pampers baby dry! Och har vi valt en för stor så läcker dem!

Lycka till med blöjjakten ;)

2013-06-25 @ 09:32:47
URL: http://houseoftessa.blogspot.se
Postat av: Anonym

Vi kör också pampers på natten, och vår dotter kissar määngder ;) Har hon libero på natten så läcker det direkt. Hoppas du hittar nån som funkar!

2013-06-28 @ 09:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback