Bebisnamn!

2013-05-30 21:20:09 Struntprat
» Kommentarer(0) «


 
Visst att de e ett bra tag kvar tills den lilla i magen tittar ut så kan jag inte hjälpa att jag börjar stressa lite inför ett kommande val av namn. Johan e mer avslappnad men jag kikar dagarna i ända känns de som!
Med Liam va ju ett tjejnamn klart väldigt tidigt (visserligen kunde ju de ändras när väl bebisen kom ut men ja ni fattar) Så hade vi ju en del pojknamn, men när han väl tittade ut så va han ju en liten Liam så då försvanna dom andra förslagen.
Jag vill ju inte att detta namn ska "matcha" med Liam men såklart vill jag inte att de ska va helt och hållet ett annat slags namn, Liam e ju ett namn som många ger sina barn idag och dom senaste åren. Åhh de e så svårt.
Kan inte ens komma på något än!!
 
Någon som har nå förslag??
Allt e välkommet=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback