Tatuerings dax!

2013-11-28 09:58:49 Jamie
» Kommentarer(0) «


Idag kl 12 så ska Jamies namn få pryda min kropp!:) Den kommer sitta på samma arm som Liam tatueringen fast under, vet inte hur den ser ut då Sami fått fria händer och jag litar till 300% på honom att de kommer bli skit bra!
Han kommer göra ett kanon jobb med att få ihop dom:)

Lite nervös e jag, de va ju så länge sen jag tatuerad mej nu så jag kommer liksom inte ihåg hur ont de gör, även fast jag inte tyckt någon utav mina tatueringar gjort super ont förutom den på min mage! Den gjorde sjukt ont!!

Aja de kommer som sagt bli skit bra så nu ska jag ge Jamie lite mat och sen försöka få honom att i vagnen så jag kan göra iordning mej:)

Trevlig dag pussåkram!

Min Liam:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback