Ska bli bättring!

2013-10-20 21:42:35 Struntprat
» Kommentarer(0) «


 
Hej hopp alla läsare!
 
Har vart tyst några dagar nu, tyvärr har jag inget vettigt svart på varför men jag får väl skylla på barnen haha=)
Man passar ju på att njuta av typ inget alls när man inte byter blöjor, ammar, försöker va pedagogisk med Liam som blivit mer trotsig än innan Jamie kom till våran familj men de e ju ganska väntat.
Skönt e att han iaf inte e elak på någotsätt mot Jamie utan bara ska göra helt tvärt om mot vad jag och Johan säger, han testar verkligen alla gränser och mitt tålamod e kanske inte på top när man sitter fast i soffan med Jamie hängandes på tutten.
Aja de va ju inte de jag skulle skriva om.
 
Hade tänkt visa lite bilder från våra dagar som en familj på 4 personer, och om någon dag kommer även den härliga förlossning berättelsen komma upp här på bloggen.
Hade tänkt skriva den när jag fått min journal men jag känner mej rätt säker på vad som hänt och jag har ju både Johan och syster Lollo att fråga om de e nått jag undrar=)
 
Så här kommer lite bilder=)
 
Trött mamma med Jamie 2 dagar gammal<3
 
Stolt storebror pussas
Far och son<3
Jamie e duktig på att sova=)
Kärlek!
Den underbaraste middagsvilan på länge! Båda mina små hjärtan sov i min famn, svettigt blev de för vi satt så där i 1,5 timma!=) Men såå värt de=)<3
Jamie har fått bada och de tyckte han va super härligt=)
Mys!
Jätte lycklig Liam, mindre glad Jamie!
Coola killen ute hos pappa!
 Jamie sover gott i vagnen i friska luften!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback