Jamie 6 månader

2014-04-11 16:29:44 Struntprat
» Kommentarer(1) «


Så då har de redan gått ett halvår!
Hur tusan kan de ha gått så fort?
Min mista lilla kille e redan 6 månader och han blir bara mer och mer underbar, hur nu de kan va möjligt!
Jamie e verkligen ett super enkelt barn, han äter sover bajsar och skrattar.
Han e väldigt sällan ledsen och e han de så går de över väldigt fort.
Han har ganska bra rutiner men följs dom inte så e de inte nå jobbigt för honom.
Han vägrar fortfarande att sova på rygg, så de blir oftast bara små stunder i vagnen.
Men nu snurrar han ju runt själv som en liten dåre så min lilla panik för magsovandet har släppt lite.
Vi var på BVC besök i veckan och då mätte vågen 9090g och han va fortfarande 69cm lång.
Han följer sina kurvor super dock lite över i vikten men inga konstigheter=)
Han drar numera storlek 74 men helst 80 då de blir så tajt annars=)
Längdmässigt e han ju inte en 80;)
 
Han har precis fått koll på hur han ska ta sej framåt och bakåt i gåstolen så nu e de dags att ta undan sånt som man annars blir tvungen att tjata huvudet av sej för att han inte ska röra, tex blomman på golvet;)
Han älskar att äta och även fast han e hård i magen oftast så verkar han inte lida utav de.
Så han äter vanlig mat, gröt välling och ersättning men ska försöka få bort ersättningen så fort som möjligt och bara äta vanlig mat=)
Han har även börjat testa sin röst och vilja ha uppmärksamhet utav Liam, de tycker jag e otroligt roligt!
Han försöker även att ta sej framåt när han ligger på golvet, de går dock inte så bra än;) Men skam den som ger sej!
 
Han har inte fått nå tänder än och som jag ser de e de inte heller på gång, men plötsligt händer de!
Han satt själv i flera sekunder just idag under min egna lilla fotografering så nu ska vi öva mera så kanske han kan sitta ordentligt snart=))
 
Min Jamie, som ja älskar dej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken SÖTNOS!

Svar: Hihi tack!:))
Lina

2014-04-11 @ 16:55:03
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback