Bröllopsresa/Familjesemester

2014-08-03 15:08:31 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Nu har va bokat våran familjeresa och med alla generösa bidrag till den kommer vi kanske till och med iväg 2 gånger!! Kan inte tacka er nog för denna möjlighet!
Hur som helst så har vi bokat in en resa nu till den 14 okt 1 vecka i Turkiet, Side.
Inväntar såklart svar från Johan jobb om han får ledig men de borde inte va nå problem hoppas jag=)
 
Hotellet viska bo på heter Seven Seas Side och e ett 4-stjärnigt hotell med allt vi vill ha!
All inklusive och familjerum med markterrass så jag och Johan kan ha de lite trevlig även när barnen sover.
Har man en balkong blir de oftast lite trångt och nu kan vi sitta där och dricka lite vin och typ spela kort=)
De finns bamseklubb på hotellet men bokade inte in de då jag tror Liam inte skulle våga vara med haha!
 
Nu längtar jag nått så fruktansvärt, ska bli super spännande att resa med barn för första gången. Även läskigt!
Ojoj jag kommer ju börja redan nu! haha!
 
Här kommer lite bilder från hotellet.
(Alla bilder e tagna från Fritidsresor)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback