Pinterest!

2014-02-03 14:26:12 Bröllop
» Kommentarer(1) «


Vilket beroende jag åkt på!
Pintrest  bland de bästa jag någonsin fått tips om, man får så sjukt mycket inspiration om vad man än vill ha inspiration om!
Såklart gäller dom flesta utav mina sökningar bröllop och såna saker. Jag blir typ knäpp på vad mycket fint som folk gjort och jag vill ha typ allt!
 
Här kommer lite utav allt jag hittat och de kommer bli roligt att försöka få till de på våran stora dag=)
 
 
En sån här vill jag ha som bakgrund till fotografringen, även som bakgrund till vårat fotobås=)
 
Så enkelt men riktigt fint! Perfekt att ha som bordsdekorationer.
 
Super fin dukning!
 
Eller kanske så här?=)
 
Detta tyckte jag va en rolig ide istället för stolsöverdrag, måste dock spana in stolarna innan jag bestämmer mej för något=)
 
Kanske ha något sånt här till "blombåge"
Pussåkram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad glad jag blir! Visste att det skulle komma till användning! Min kompis som gifte sig i maj hade inte hittat till Pintrest förens typ 2 v innan hon skulle gifta sig. Hon ville göra om allt men det gick ju såklart inte. Ingen ska behöva uppleva det ;)

Svar: Jaa super tack för tipset!!!:) bästa som finns men man blir beroende och jag skulle mer än gärna typ gifta mej 100 gånger (med samma person då😂) så man kan använda all inspiration som man får!! Blir galen;)
Åhh hann hon bara med i 2 veckor, haha jah skulle typ skjuta upp bröllopet hahahah:))
Lina

2014-02-12 @ 05:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback