Skärpning!!!

2014-02-19 10:39:41 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Alltså jag e så dålig på att ta mej tid att sitta här och skriva och jag ska verkligen skärpa till mej för jag sakna ju de!
Detta e mitt lilla sätt att få va för mej själv en stund och bara vara.
 
Kameran har också blivit liggande för de mesta men i måndags dammade jag av den och så gick vi ut  de fina vädret och lekte lite!
Liam va mer än nöjd och Jamie fick sova en stund i vagnen i friska luften.
 
Annars e min hjärna baa inställd på bröllop och jag känner mej lite stressad och har börjat drömma mardrömmar om den stora dagen.
Kommer ett inlägg senare idag om de. Nu kommer de lite bilder från i måndags=)
 
Gunga på hästen de e grejer de!
Jippi=)
<3
 
Solen va väldigt efterlängtad kan jag lova!=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback