Spontan kväll på stan!

2014-02-01 11:57:11 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Igår på dagen hade jag efterlängtat besök utav Maria som äntligen kommit hem från Uganda!
Hon ville mest träffa ungarna, och kanske mest Jamie som hon inte hunnit träffa ännu!
Hon åkte innan han va född och kom hem nyss.
Maria e en utav våra 3 gudmödrar som vi har till barnen!
 
Jamie blir lika bortskämd av Maria som Liam blivit, han fik ett par super fina röda convers skor som han förhoppningsvis kan ha i sommar eller till hösten=)
Vi snackade lite skit och bestämde att jag skulle följa med och dricka lite vin på kvällen och även träffa Cindy och Anna. Hur roligt som helst att träffa dom då de verkligen inte va igår!
Blir oftast såna träffa när Maria e hemma och de e alltid lika roligt, de känns liksom som att hon drar ihop alla och vi har Maria som gemensam punkt och de e jag otroligt glad för!
 
Johan körde ner mej på stan tll 18 tiden och då satte jag mej på syrrans jobb och tog mej ett glas vin, väntade in dom andra och så gick vi till Folkets och där drack jag drinkar istället!
De e ju roligt att dricka drinkar när dom e ordentligt gjorda.
När klockan blev 23 så hämtade Johan upp mej igen så jag slappa ta buss eller taxi hem.
En helt underbart spontan kväll på stan med otroligt roligt sällskap och massa skratt och skit snack!
 
Pussåkram!
 
Hur god drink som helst, ingen aning om vad de va men gött satan!;)
Lite vin på Texas!=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback