Utmaningar!

2014-02-03 15:30:21 Träning
» Kommentarer(0) «


Då jul, nyår och dåliga bortförklaringar kom ivägen för mina utmaningar så kör jag från börja idag och då kör jag  Squts, ABS och plankan utmaningarna samtidigt!
Ska även inte stirra mej blind på hur mycket vågen står på utan även ta mina mått.
Har inte bestämt mej ännu om jag ska delge min mått då jag tycker dom e ganska skämmiga;(
Usch har jag låtit de gå så långt, och visst jag har fått 2 underbara barn på kort tid men om jag ska va helt ärlig så va de ju värre innan och alla dom där goda härliga sambokilona hade verkligen checkat in på min kropp!
Ska även iväg med Hanna idag och svettas lite på gymmet!
 
Så jag frågar igen vilka följer med på denna utmaning?
pussåkram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback