Bröllopsklänning

2014-01-17 11:24:26 Bröllop
» Kommentarer(0) «


 
Alltså jag e så dryg, ja vet inte om jag ångrar mej med vilken klänning jag valt!
Jag måste åka till Ruths och kolla flera.
Klänningen e super fin men så tänker jag att den kanske blir för pampig, eller att jag kanske inte passar i den.
Just nu sitter den ju ganska dåligt eftersom den e för stor så jag kan inte få en helhetsbild riktigt och börjar tveka om jag ska ha något annat.
Vill såklart inte lägga ut en bild utifall jag kommer ha den för jag vill ju inte visa den och då blir de även så svårt att kunna få råd.
Alltså klänningen e så fin så jag tror kanske att jag bara måste gå och kolla på den igen och testa så blir jag kär men när de va länge sen man såg den blir man lite knäpp=)
 
Vi har köpt flugorna till Johan HK (HK e Johans bestman) Liam och Jamie och dom kommer vara så stiliga så.
Har även inhandlat en massa till själva bröllopsfesten, Knoppalakan, vinkaraffer, bordsplaceringspyssel, silkespappaer som vi håller på att göra pompoms av och annat krimskrams=)
Beställde även inbjudningskorten i veckan så dom kommer väl om nån vecka eller 2.
 
Vi har bestämt att de blir buffé med en massa olika plockmat, även gjort en inköpslista på drickat.
Jag har skrivit infoblad som ska skickas med inbjudan.
Tärnklänningarna e uthämtade och Fia har testat den och den satt klockrent!=)
Har bekräftat tiden med kyrkan.
Sminkös e bokad och syrran kommer antagligen göra mitt hår.
Även tårtan e bokad=)
 
Ja de känns rätt bra med planeringen men aa de e mycket kvar!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback