Checklista!

2014-01-22 20:31:58 Bröllop
» Kommentarer(0) «


Vi har kommit en bit på vägen nu med planeringen utav vår stora dag, så nu ska jag göra en checklista så får ni gärna komma med synpunkter och funderingar. Jag kanske glömt något jätte viktigt!

 

  • Kyrkan och lokalen e bokad (för längesen)
  • Datum och tid e klart.
  • Vi har ett färgtema som e Cerise orange svart och såklart vitt.
  • Dekor har vi börjat fixa och köpa in, allt e dock inte klart men en bra bit på vägen.
  • Johans kläder bestämda men inte köpta då vi vill vänta så de inte blir för stort eller litet. har köpt fluga snusnäsduk och hängslen. Även till Liam Jamie och Henrik Johans bestman.
  • Min klänning e bestämd men jag måste gå och kolla igen så jag blir 100% säker på att de e den rätta.
  • Mina tärnors klänningar e köpta.
  • En ca budget e gjord.
  • Gästlistan e klar.
  • Inbjudningar e klara dock inte utskickade.
  • Buffén e så gott som färdig planerad.
  • Toastmadame e utsedd.
  • Inköpslista på alkoholen e gjord, Johan och pappa ska handla in allt i april.
  • Infoblad till inbjudningarna e klart.
  • Bokat sminkning och syster Lollo gör mitt hår naglar hoppas jag att Karro kommer fixa på mej som vanligt.
  • Lite olika funderingar kring underhållning men de lutar mot trubadur eller band. (Berätta gärna om ni vet nått bra och inte snor dyrt i Västerås området)

 

Ja de e väl i de stora vi har än så länge, vissa saker skjuter vi upp till senare då de fortfarande e 6 månader kvar. Börjar bli lite små stressad över små saker typ men de ska nog gå bra!

Ne nu lite slappande i soffan och invänta paradise hotell, sen natti natti och imorgon en efterlängtad mammaträff på IKEA och lite frukost!

Pussåkram!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback