Lite utav våran helg!

2014-01-12 20:45:56 Jamie
» Kommentarer(1) «


Herre min gud vilket envist litet barn jag har i Liam. Han e så envis så till och med jag ligger i lä.
Han vägrar sova på kvällen och somnar inte förens vi går och lägger oss. Johan kan ligga bredvid honom och han sover tungt men så fort Johan går ifrån honom och ska stänga igen dörren liten så sätter han sej upp i sängen och skriker kom tillbaka!
Förstår inte hur han från sovandekan märka att Johan inte ligger där. Nu har Johan förövrigt legat inne i Liams rum i 1 timma, tror dock han också somnat men aja här sitter man själv i soffan med en liten Jamie som sover.
Liam vägrar ju dessutom all slags mat, inget duger åt honom och jag vette fan hur jag ska få i honom något.
Ska ringa BVC imorgon för att få lite råd och så vill jag även komma in för att väga och mäta honom.
Jamie e väl ifatt honom på noll tid eftersom han inte äter.
 
Förutom att bråkat med Liam i helgen om sovandet så har vi såklart åkt lite pulka/bobb/scooter!
Jag hade kunnat skippa snö i år men aja för ungarnas skulle e de väl roligt att de kom lite snö, de blir ju ljusare ute också så de e även ett plus!
 
Fredagen åkte jag och mamma ner på stan, vi käkade lunch och sen hämtade vi upp Lollo på jobbet och sen gick vi för att kolla bröllopsklänningar!
Oj så mycket fint de finns, man blir ju helt knäpp.
Men vi hittade iaf en klänning som kommer bli helt fantastisk när den väl e sydd efter mina mått. Nu e den för stor så jag ska dit igen 1 månad innan så fixar dom till den åt mej=))
Bestämde även att vi hyr den då jag skulle ha fet ångest om man skulle köpa en klänning för 10000kr och den bara skulle användas 1 gång och sen ligga inne i en garderob och glömmas bort.
Tack min snälla älskade mamma för den super fina klänningen!!
 
Igår kväll så kollade vi på film, och bara tog de lugnt.
Idag har vi haft besök utav Hk Emma Viggo och Meja, äntligen har Hk tagit körkort så dom kunde komma och hälsa på oss här i stan=)
Roligt va de att se Liam och Viggo leka också.
Vi fikade och snackade skit och de va hur roligt som helst!
Meja e född 6 dagar efter Jamie men så liten och söt hon e, Jamie e en riktigt dunderklump=)
Jamie blev ju också 3 månader i helgen=)
 
Aja nu börjar Liam grina igen, så måste väl försöka få honom att sova.....SUCK!
 
Pussåkram
 
En gladfis=)
Liam och jag åker scooter, jag håller förövrigt på att skita ner mej de går ju ap fort!!
Här gick de fort!!=)
Puss min 3-månaders unge=)
Så här ser de ofta ut efter att Liam lekt i ca 5 minuter!
Tur de går att städa=)
Badpojken=)
=)
=)
<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennifer, mamma till 2 töser

va fint rum han har! (känner igen stöket efter ynka 10 min..)

Svar: Tackar! Inte klart riktigt då de inte e så mycket på väggarna än, vi tänkte iaf ta över de rummet sen när Jamie och Liam får dela rum nör de e dax:) jag och Johan behöver ju inte ett stort rum men grabbarna har ju en del leksaker om man säger så:))

Förstår inte hur dom lyckas stöka ner så otroligt mycket på så kort tid!;) haha
Lina

2014-01-15 @ 22:21:43
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback