Nyårs bilder

2014-01-04 13:23:17 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Vi har för 3:e året i rad firat ihop med Hanna, Amir, Camilla, Paul, Fia, Adnan, Tove och Dennis. Plus alla våra underbara barn också.
Jag har även lagat middagen varje år med hjälp utav dom andra, Fia fixar självklart kvällens höjdpunkt och de e efterrätten! I år blev de risotto md parmaskinka till förrätt, Oxfile med potatisgratäng och beasås och grönsallad till huvudrätt och till efterrätt blev de mango/citron cheescake med mjuk maräng. (rätta mej om jag hade fel nu Fia)
Risotton blev misslyckad då de fick stå för länge för läggning utav barnen gjordes då men dom andra tyckte de va gott, även fast jag tror mest att allabara va skit hungriga och glada att maten va serverad.
Huvudrätten va helt okej, men jag tror att jag som står och lagar maten inte blir lika hungrig som resten e=)
Men så till den underbara goda fantastiska ja jag fortsätta med miljoner fina ord till om efterrätten, alltså fias bakverk e för goda och skulle kunna äta ihjäl mej!
Bästa bagare/konditorn i stan!=))
 
Som ni förstå så hade jag fullt upp med matlagning så de blev inte så jätte många bilder här heller och så va de ju lite hav kaos när vi e 10 vuxna och 8 små barn med åldrar mellan 3 månader och 3 1/5 år!
Men alla barn utom Frank sov vid 21 tiden, men dessvärre vaknade Liam och Elvis vid 23.30 men då fick dom va vakna och se alla raketer.
Sen efter 12-slaget så packade vi ihop oss och tog en promenad hem, skit skönt tt bo så nära=)
Så vid 1 tiden låg vi alla nerbäddade=)
Hoppas eran början på detta år vart kanon!
Pussåkram
 
Johan och Jamie
 
Hanna dekorerade våra glas så fint så jag snodde idén till vårat kommande bröllop=)
Camilla och Jamie snackar skit=)
 
Amir Dennis och Levi. Edwin står på trappan och busar=)
12-slaget med mamma mu!=)
Kikar raketerna genom fönstret=)
<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback