Riktig skit natt!

2014-01-28 08:23:09 Liam
» Kommentarer(2) «


Snoriga små barn och grym mensvärk har stört min sömn i natt! Liam kan man ju snyta så de e ju inte lika jobbigt som för Jamie, stackarn har ju snarkat värre än mej när jag e gravid! (Jag snarkar aldrig annars men när jag e gravid låter jag som en riktig skogshuggare) 
Har fått ge näsdroppar och försöka pilla bort kråkorna inne i näsan! 

Men man får vackert stiga upp kl7 Liam  ska göra sej redo gör dagmamman och jag och Jamie ska träffa Evelina på stan och testa bröllopsklänningar!! Måste hitta den rätta nu:)
Hittar jah inget bra vette fan vad jag ska göra? Har sett massa fint på eBay men vågar man köpa därifrån?

Aja önska mej lycka till i klänningsletandet!:) 
Pussåkram!

Min tokiga stora kille!:)

Puss :))

Jamie kikar när vi fular oss framför kameran:)


Kommentarer
Postat av: Therese

När vi låg inne med Melissa i helgen sprutade dom in rätt mycket koksaltlösning hennes näsa för att skölja rent den. Så det är mitt tips ta rätt mycket, mycket mer än du tror du ska.. Det kommer bubbla ut en del och de är bara att torka bort sen kan du använda en snorsug efteråt ;)
Har funkat rätt bra,men såklart hade näsdroppar vart ännu bättre men de finns ju inte längre för små barn.
Kram till er

Svar: Absolut saltlösning kör jag stenhårt med men dumma jag såg att jag bara hade en kvar så får ställa mej och koka egen!
Tur att jag har några näsdroppar kvar;)

Hoppas Melissa piggna till snart och att vi alla slipper dom här dumma förkylningarna! Kram!
Lina

2014-01-28 @ 13:54:11
URL: http://houseoftessa.blogspot.com
Postat av: jennifer, mamma till 2 töser

åh mina töser är också snoriga som attans.
Lillasyster är grymt irriterad på de där snoret. Knorrar i sömnen och hostar när hon sväljer ner. Blä!

Snart vår.. får vi hoppas ;)

Svar: Ja hör blev de riktig sjukstuga! Liam blir hemma imorgon, då han verkar hängig. Jamie va knölig nu på kvällen och då tig jag tempen och den låg på 38,3 en alvedon och sen somnade han!
Själv känner jag mej seg och konstig i magen hoppas på att slippa magsjuka då den går här i krokarna!
Lina

2014-01-28 @ 17:47:46
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback