Saker jag tycker om

2014-01-30 14:09:59 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Hemma hos mej finns just nu inte någon röd tråd utan de e mest huller om buller med allt.
Ska försöka få till allt någon dag men att hitta och köpa rätt inredning e svårt och dyrt!
Men här kommer några saker från mitt lilla hem som jag tycker om=)
 
Älskar tapeten jag valde, de e en sån liten vägg att den inte blev för mycket utan tillförde massa fina former och färg. Trion som blockljusen står på e från Partylite.
Vasen e från IKEA oh i den e de plastblommor från Ica Maxi för typ 100 år sen=)
Betong hjärtat köpte jag på Citygross för ynka 10kr ett riktigt kap!
Fällen e från IKEA likaså själva avlastningsbordet.
Nu ligger de såklart bröllopstidningar där;)
 
 
Detta hänger i min hall.
Spelgeln köpte jag på Ö&B för många många år sen, en ska egentligen stå på höjden men jag tyckte den va så att ha sådär så den fick hänga där! Gav liksom mer rymd å en annars väldigt smal hall.
Tavellisten e från IKEA.
 
 
Min fina ängel som ramlat i backen några gånger och tappat halsen=))
Köpt på nån blomaffär här i stan.
 
 
Vägglampan inne i Liams rum älskar jag!
Köptes förra vintern på Country House (https://www.facebook.com/designcountryhouse)
 
 
Så de va några saker jag tycker om hemma hos mej=)
Finns en del mer men de tar jag i ett annat inlägg;)
 
Pussåkram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback