Smakisar!

2014-01-27 20:14:10 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Idag fick Jamie sin första smakis, 3 månader och 16 dagar gammal!
Han älskade de, smackade och svalde. Vilken skillnad mot när vi gav Liam sin första smakis han höll typ på att spy haha=)
Denna gång fick han katrinplommon och äpple puré och 3 skedar utav den.
Självklart så rynkade han på näsan ibland men mestadels så tyckte han nog de va smarrigt=)
Hade väl egentligen kunnat vänta också tills han blir 4 månader men han verkade redo så de e lika bra att köra på=)
 
Nu ligger alla min 3 killar och sover, Jamie här på soffan, Liam i sin säng och Johan nedanför Liams säng.
Han somnar verkligen alltid när han nattar barn, haha fattar inte hur han lyckas!
Annars har jag vart dålig idag eller jag känner mej fortfarande sliten men förhoppningsvis får jag bättre sömn i natt så jag inte blir värre!
 
Pussåkram!
 
Väntar på nått gott;)
Lite skeptisk ;)
Mums!=)
Kladdigt=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback