The one!

2014-01-28 22:48:23 Bröllop
» Kommentarer(3) «


Okej, den förra klänningen jag hittade va helt fel för mej, de vet jag nu när jag hittade klänningen idag! De som va de jävliga med den va att priser va på tok för högt och de e fan deprimerande!
Vill inte lägga 13000kr på en klänning som ska bäras en kväll, skulle ju få ångest av att den sen skulle hänga i garderoben och ruttna!
hur tusan ska jag lösa detta nu då!
Så otroligt synd att man inte kunde får hyra den:( Hade var de absolut bästa, ska ringa dom imorgon och fråga varför man inte kan hyra.
Ska kika runt om jag kan hitta nått liknande för en billigare peng! 
 
Annars idag så har vi lite sjukstuga, eller iaf nu på kvällen! Liam blir hemma imorgon då han verkar lite hängig och snorig!
Förhoppningsvis blir vi alla bättre fort som attan!
 
Här bjuder jag på klänningarna!:)
 
Detta e klänningen jag verkligen vill ha, den e dock förstor men hade jag haft pengarna så hade jag slagit till på 3 sekunder!:)
förhoppningsvis hittar jag ett liknande billigare alternativ:)
 
Detta va den första klänningen!:) otroligt vacker men inte riktig jag nör jag tänker efter så här i efterhand!
 
Denna klänningens rygg e ju hur vacker som helst men jag såg lite för kort och tjock ut i den, men den va ju även typ 4 storlekar för liten ;)
 
 
Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Verro

Herregud så fin du är lina. Jag tycker verkligen du passar i klänning nr 2, den som du har valt från början. Riktig snygg och stilren. Men det där känner du bäst själv såklart. Men ville iaf säga:) kram

Svar: Tack!:) jo klänning nummer 2 e verkligen super, men ja de känns inte riktig som jag! Lite strikt typ haha:) behöver något mer böljande för att få den där rätta känslan och då e den lite för klassisk:)
Lina

2014-01-29 @ 07:10:37
Postat av: Katta

Du är superfin i båda!! Gaaah!! Ja vill gifta mig! Nuuu!

Svar: Tack!:)) ja sätt igång och planera de e skit kul!!;))
Lina

2014-01-29 @ 09:14:28
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se
Postat av: Emma

Kolla jenjenhouse.com de har mycket fint :)

Svar: Har kikat massa där! Finns hur mycket som helst så där har jah svårt att välja;) men de kommer säkert bli något från en "kinasida" då jag tycker de e alldeles för dyrt för en klänning!:(
Lina

2014-01-29 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback