Tillbaka till vardagen

2014-01-06 20:32:27 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Så nu e de dags för vardag och allt som hör till den.
Liam fick feber i natt och har haft de hela dagen idag, han som längtat så mycket att få gå till Lena och träffa sina kompisar! Förhoppningsvis blir han piggare fort!
Får väl vara glad att detta e hans första sjukdom under denna höst!
 
Så denna dag har vi bara slappat och inte gjort ett smacka!
Eller jag har gjort upp en provisorisk budget för bröllopet, måste kolla upp några saker som jag vill få pris på och sen så.
Har ändå köpt en hel del saker och de e redan betalt, men tex som blommor, smink, håret, om vi ska ha nån underhållning och ja sånt som jag inte kan bestämma i förhand!
 
Johan började jobba tidigare idag så dom hade mycket att göra på jobbet, plus att de e väldigt bra med pengar då de e röd dag! Istället för att han började kl 22 så började han 18.
Men tack och lov så gick läggningen utav Liam bra och Jamie somnade fint i bärselen så då passar jag på att sitta och skriva här=)
 
Imorgon ska jag iaf med Jamie till bvc för vägning/mätning och 3-månader vaccin! Hallå tiden nu får du sakta in!!!
När blev min lilla bebis så "gammal"??
På fredag ska jag även med mamma och Lollo för att titta och testa bröllopsklänning.
Wiii de blir man ju lite pirrig av!=)
 
Fortsatt trevlig kväll på er!=)
Pussåkram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback