Trött morsa!

2014-01-13 11:44:12 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Ojoj vilken natt, visserligen brukar jag sova dåligt eftersom Jamie endast sover på mage. Men denna natt har nog vart den drygast hittills!
Jamie har knorrat varje timma och jag vaknar ju så fort han gör ett litet ljud.
Han brukar inte vakna när han "tappar" nappen men de gjorde han i natt, då har jag fått ligga och buffa honom i rumpan så han ska somna om men eftersom jag har så sjukt svårt att somna om när jag vaknat så tar de ju sin lilla tid! Har väl snittat  timmar sömn i natt.
Gick iaf upp kl 8 imorse medans ungarna fortfarande sov och ringde BVC för jag vill göra en vikt och längd kontroll av Liam, han äter ju inget och jag kan ju inte tvinga i honom mat.
Ska dit nästa måndag och kika läget.
Imorgon e de dags för Liam att gå till Lena igen både han och jag längtar. Man får liksom säga att man e lite trött på sin envisa älskade unge när man suttit ihop med honom 24/7 i över en månad;)
Han behöver få lite dagis rutiner igen då våra dagar mest har vart lika och ganska enformiga hela tiden.
Har svårt att hitta på roliga saker med Liam när han hela tiden säger nej nej nej!
Aja skit samma, ungen kommer iaf ha skit kul hos Lena med sina kompisar och jag får lite egen tid med Jamie.
 
Idag kl 13 ska jag även iväg till min barnmorska och sätta in en kopparspiral, hoppas de inte gör allt för ont bara!
Sen så ska jag också förbi Johan gym och skriva in mej där. Nu ska kroppen trimmas!
 
Ha en trevlig dag pussåkram!
 
Måndag morgon=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback