9 månader

2014-07-11 20:02:49 Jamie
» Kommentarer(0) «


I 9 månader låg du i min mage och jag undrade så vem som kunde gömma sej där inne.
Ut kom du och de va kärlek vid första ögonblicket!
9 jobbiga månader av väntan och funderingar va äntligen över och vi va så lyckliga.
Liam hade fått en lillebror och jag och Johan va 2-barnsföräldrar till 2 helt underbar små pojkar.
Jag älskar dej och din bror från första sekund, min underbara lilla Jamie!
 
Jag kan inte minnas att graviditeten gått så fort som de gjort nu när du e på utsidan utav min mage, all glädje och skratt och gråa hårstrån du och din storebror ger mej e helt otroligt!
Du e en sån go och glad liten kille mest hela tiden.
Du tycker inte om när de e tänder på gång men de kan jag ju förstå! 3 stycken har du fått.
Du älskar att få sitta och plocka med mat själv och när du äter så lyser hela du!
Du sitter stadigt och vill mest stå upp hela tiden, du har ju till och med stått själv i några sekunder=)
Även 2-3 steg har du tagit men de e mest ramlande steg!
 
Du gillar inte värmen som vart dom senaste dagarna, men sover helt okej ändå.
Vill alltid sova i din egen säng och aldrig vid din mamma pappa och storebror.
Du äter en gång per natt och nästan alltid mellan 23-01
Du vaknar sedan vid 05-07 på ett stråande humör!
Att försöka fotografera dej nu e inte de lättaste då du aldrig vill va still, men dina miner och leenden måste bara förevigas så mamma kämpar på!
 
Snart e de även dags för din mamma och pappa att gifta sej och samma dag blir du även döpt.
Jamie Linus Bertil Sjölin mamma älskar dej mer än de går att beskriva!
<3
 
Pussåkram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback