Alldeles tomt och tyst

2014-07-23 08:27:21 Struntprat
» Kommentarer(0) «


 
Nu åkte Johan iväg för att lämna våra små troll, Liam ska till min mamma och kommer hem på fredag, Jamie ska till Johans mamma och kommer hem på lördag! 
De blev otroligt tyst här hemma kan jag lova!
Kommer sakna dom små monstren men de e riktig skönt att få fixa och fina de sista nu inför lördagen! När Johan kommer hem igen ska vi åka till lokalen och börja göra iordning.
Ska bli så kul!
 
Jag ska även göra mina naglar idag hos bästa Karro och imorgon e de spabehandling på schemat!
Nu ska jag passa på att vaxa benen och kolla på ett avsnitt av PLL!
 
Återkommer under dagen med lite smygbilder från allt fixande i lokalen!!
3 dagar kvar tills jag e fru Sjölin!!
 
pussåkram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback