Äntligen lite sommar värme!

2014-07-05 20:24:14 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Wiho nu börjar de likna något!
Värme sol och bad. Dagen började med sol och bad och avslutades med grillning.
Johan pappa och bror e fortfarande kvar och dom va under förmiddagen och köpte kostym till dom till bröllopet!
Riktigt stiliga kommer dom bli!
Jag och ungarna hade först besök utav Cassandra och hennes lilla hundvalp Malou. Liam va glad kan jag lova=)
Vi tog fram baljan till Jamie så han kunde få plaska lite och Liam ville såklart sitt med.
Han badade senare i stora poolen när Hanna dök upp med ungarna.
Vi gjorde korv med bröd och hade de gött!
 
Jamie e tillbaka till sitt vanliga glada jag då tanden i överkäken tittat fram.
Min lilla unge=) Han tycker inte de e så härligt med värmen i sovrumet men de går ju tyvärr inte att göra så mycket åt de, blöja och kalsonger får han sova i.
Liam har fått åka raggarbil idag så hans lycka e total, han hittade även "Bärgaren" ute på flygfältet.
 
Nu e jag riktigt trött i kroppen ch huvudet så jag ska avnjuta ett avsnitt utav pretty littel liars och sen blir de nog sängen, ska ju va fint väder hela veckan så förhoppningsvis kan man kanske hinna få lite färg innan dagen D!
 
Pussåkram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback