Barnmatsburkar bli fina vaser!

2014-07-06 17:48:08 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Jag hade beställt lite knallrosa spets från ebay för ett tag sen och idag va jag och hämtade ut paketet så jag kunde börja smycka mina barnmatsburkar som jag samlat på mej! (Tack Camilla och Tove för att ni samlat åt mej!
 
Här följer en liten steg för steg hur jag gjorde dom! Ett super enkelt och miljövänligt piffande:)
 
Du behöver:
Barnmatsburkar
Spets i valfri färg
Universal lim
Pensel
Sax
 
Häll ut lite lin på ett papper och doppa penseln, stryk ut en lite fläck på burken.
 
Fäst spetsen men lämna en bit av limmet så du kan fästa på andra sidan också.
 
Rulla burken på spetsen så du ser att lite limrester fastnar på spetsen.
 
Vid limkanten kipper du av spetsen.
 
Tryck fast den lösa delen kant i kant.
 
Sådär!! Nu e den klar!!:))
Vi ska ha dessa på borden med blommor i, 4 vasrr per bord och typ 3 blommor.
Kommer bli så fint!:)
man kan även använda dom som tex ljushållare:))
 
Pussåkram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback