Bröllops reporage!

2014-07-09 20:08:42 Bröllop
» Kommentarer(0) «


För några dagar sen så fick jag syn på en annons på VLT (Västmanlandsläns tidning) dom sökte bröllopspar som skulle gifta sej i sommar så jag slängde iväg ett lite mail.
Vi blev tydligen valda så nu kommer våra fina trynen visas i VLT också!
Nu får jag ju lite press på mej att allt går som planerat! Haha!
Hon som skulle komma skulle höra av sej om en vecka så ska vi prata om hur vi ska göra.
Kan ju bli spännande!
 
Annars har vi fan läget under kontroll! Eller Johan e lite stressad för han tycker de e mycket kvar men de e de inte tycker jag! En del pom poms men hoho tjejer vem vill komma och vika lite?
Vin bjuder jag på!;)
 
Det e för övrigt endast 17!! dagar kvar!
Hur i hela världen har de kunnat gått så fort!? Känns ju som att de va nyss jag bokade kyrkan!
 
Pussåkram!
 
Foto: Hanna Jarlängen
 
Foto: Hanna Jarlängen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback