Slutspurten!

2014-07-01 13:41:37 Bröllop
» Kommentarer(1) «


Nu e de verkligen inte många dagar kvar tills våran stora dag!
För att vara exakt 26 dagar.
Börja bli pirrig men förväntansfull=)
 
Alla dom "stora" sakerna e fixade och vi har kvar att göra:
 
Mera pompoms
Dekorera vaserna med spets som jag väntar ska komma på posten
Dekorera backdropen, spreja lastpallar vita och smycka dom.
Test duka i lokalen
Festprogramen
Vimplar och dylikt till olika stationer i lokalen
Dekorera "presentlådan"
Träna på "första dansen"
Köpa engångs kameror.
 
Igår gjorde jag klart drink menyn, bordsplaceringstavlan och en skylt vi ska ha i kyrkan.
Köpte även sprayfärgen till lastpallarna som ska bli vita!
Vi fotade även bordnummen med Amir igår så dom ska såklart skrivas ut och lamineras men de går ju fort!
 
Ljud och ljus e bokat och de sätter firman upp dagen innan bröllopet.
Idag ska vi även göra våran första provfotografering med en utav fotograferna och de ska bli spännande.
Både jag och Johan e väl inte super nöjda över att stå framför kameran men såklart så vill vi ha bilder från våran stora dag!
 
Har massor med saker inbokat dom kommande dagarna så min lilla iphone e full med massa prickar i almanackan!
 
Hur som helst så känns de faktiskt som att vi ligger bra till och att de inte känns så över mäktigt som jag trodde de skulle göra=)
 
pussåkram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennifer, mamma till två små töser

Åååå va spännande! !
Jag hoppas du kommer dela lite bilder från den stora dagen sen!
Pussåkram!

Svar: Självklart! kommer bomba med bilder!!=)))
Lina

2014-07-01 @ 14:09:21
URL: http://Jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback