8 månader

2014-06-11 21:42:01 Jamie
» Kommentarer(0) «


Min lilla kille börjar verkligen bli stor! Jag kan inte förstå hur tiden gått så otroligt fort.
Jag njuter av att va hemma även fast de såklart e jobbigt många gånger men båda mina små skit ungar ger en så mycket glädje och gråa hårstrån! ;)
Jamie e fortfarande typ världens enklaste unge, oftast glad och go!
Han sover helt okej vissa dåliga nätter såklart men oftast från 20.00-04.00 då ger vi lite välling och så somnar han om till mellan 6-8, har man tur sover han till 8!
Han sover annars 3 gånger under dagen, vid 08.30-11 ca sen e han vaken i ca 2 timmar för att somna i 1 timma och sen vaken 2-3 timmar för att sedan sova 40 minuter och sen e de natten igen vid 20.00.
Han e en riktig rutin unge, äter sover leker och bajsar!
Precis som de ska va!
 
Han älskar mat, speciellt att få sitta och plocka själv. Pasta, grönsaker, frukt ja vad som helst!
Han äter även välling men ersättningen slutade vi med när han va 6 månader.
Han har även lärt sej att åla över allt men han kryper bara i sängen.
Springer göra han som en dåre i gåstolen och han och Liam brukar ofta jaga varandra.
Han har 1 liten tand men säkert e de fler pågång, gnager som en dåre på allt!
Ha använder napp men sover oftast utan men vill ha den för att somna.
Sover alltid på magen och råkar han rulla runt i sömnen så vaknar han oftast till och då måste man snabbt vända honom och stoppa in nappen.
Vi va även och vägde och mätte idag och så här såg de ut nu:
Vikt 10050g
Längd 72 cm
¨Min stoooora lilla kille!=))
 
Han säger mama när han e ledsen eller glad och så har han precis i dagarna börjat säga ga och ba! haha super roligt att sitta och prata!
Sitter stadigt gör han också!
Men annars e de lugnt i utvecklingen och han verkar mest nöjd med livet!
 
Pussåkram
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback