Inköpslista

2014-06-12 11:26:21 Bröllop
» Kommentarer(0) «


Jamie har sovit sen kl 08.30 och sover fortfarande!
Jag har ätit frukost och bara suttit i soffan och googlat runt på massa strunt, har även gjort iordning en inköpslista till Tysklandsresan som Johan och pappa ska göra när de finns lite tid över=)
De e svårt att veta vad man ska köa i dryckesväg och hur stora mängder.
Man vill ju verkligen inte att drycken ska ta slut men vill heller inte köpa alldeles för mycket då man tyvärr inte skitet pengar! Sen e de även svårt att välja vilket vin vi ska ha, jag gillar ganska söta viner men jag kan inte gå efter min egen smak bara då jag vet att dom flesta gillar torrare.
Någon som har druckit Chill out vinerna? Vitt, rött och rosé? E dom goda eller bara skit?
Vad ska man ha för flaskviner till maten?
Hur mycket kommer folk att dricka av vardera dryck? Ja de e miljoner frågor!
Men men de blir säkert bra till slut!=)
För övrigt e de bara 44 dagar kvar nu till bröllopet och Johan jobbar endast 4 arbetspass till och sen går han på en 6 veckor lång semester!
Mycket bröllopsfixande kommer de bli!
 
Sitter även och väntar på lite roliga saker från ebay så jag kan börja pyssla ihop vaserna till borden.
Jag va lite smart och kom på att jag ska återavända gamla barnmatsburkar och limma på spets på dom=)
Hoppas de kommer bli fint!
Ne nu vaknade Jamie å nu ska jag fixa iordning lite mat till honom!
Hörs later pussåkram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback