Kojbygge

2014-03-14 16:47:21 Jamie
» Kommentarer(0) «


 
Liam har vart hemma hela denna vecka från dagmamman eftersom han vart sjuk, snorig som fan och feber till och från. Men de har ju inte stoppat oss från att njutit utav vädret för på vår tomt e de nästan alltid lä!
Så på altan har de vart typ 17 grader=) Super skönt!
Har blivit lie korv grillning och så har vi byggt koja under utemöblerna.
Där satt Liam och åt mellis och spelade på surfplattan!
Nu e han ganska trött på sin mamma som han fått hänga med hela veckan utan att få träffa sina kompisar.
Han e fortfarande snorig men de börjar iaf bli bättre och ingen feber.
 
Jamie vände sej från rygg till mage idag flera gånger duktiga lilla kille=)
Detta va nog första gången han gjorde de medvetet och verkligen kämpade dom första gångerna, innan har de mest vart i lutning=)
 
Just nu bygger Liam med klossar, Jamie sover och Johan e och tränar. Ska iväg till Evelina en sväng idag.
Hade tänkt andra planer med ja Liam har ju vart dålig så Johan e hemma med ungarna som vanligt och jag får ut och roa mej!
Fan får ju dåligt samvete för Johan alltid e hemma, men har får gå på hockey när han vill! Hör du de nu Johan gå på hockey när du vill!!! ;)
 
Imorgon ska jag äntligen få träffa Ruby, Emelie och Eriks dotter!
Åhh som jag längtat att träffa dom!
 
Ne nu ska jag slappa lite innan Evelina hämta mej här hemma!
Trevlig kväll pussåkram!
 
Mys under bordet=)
 
=)
 
Precis innan han började försöka vända sej=)
 
 
Ta i då!
 
Snart så=)
Sådär ja!!=))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback