Sen senast!

2014-03-03 10:05:00 Struntprat
» Kommentarer(1) «


Ja jag e sämst jag vet!=( Ska verkligen verkligen bli bättring här!
Men nu e de inte mitt fel *blink* nu e de alla som sagt åt mej att börja kolla på Pretty Little liars=)
Grym serie för övrigt och jag e helt fast! Kan inte sluta titta och all "ledig" tid har gått åt att plöja igenom avsnitt.
 
Denna helg så skulle jag och Johan gått på bio för mamma va här och skulle va barnvakt, men sen insåg vi att filmen vi ville se va 3 timmar lång och så länge vill jag fan inte sitta i en biosalong och hyr jag hellre hem filmen=)
Mycket skönare att mysa ner sej i soffan.
Vi va då bara hemma och kika tv.
Lördagen så vaknade vi tidigt (6.00) vi åt frukost och väntade tills klockan blev 10 så mamma och jag kunde åka till Erikslund och IKEA.
Mamma shoppad lite kläder och jag shoppad lite grejer till bröllopet på IKEA.
Efter de åkte vi hem för mormor morfar Isabell och Patrik skulle komma på lite mat. Jag lagade köttfärslimpa med potatis och sås plus tillbehör och jag hoppas dom tyckte de va gott=)
Sen fikade vi med tårta!
 
Till kvällen cyklade jag och Hanna hem till Camilla för lite tjejsnack och vin! En mycket trevlig dag och kväll med en massa härligheter!
Vid 23 tiden så va jag hemma igen och nerbäddad.
Fick sovmorgon i söndags och steg upp kl 10! Skönt skönt!
Kikade på Vasaloppet och sen packade vi ihop Liams alla saker för han skulle åka till moster Lollo för en liten övernattning!
Härligt för Liam att få umgås med Lollo, och skönt för mej och Johan att bara ha Jamie hemma=)
De e ju typ som semester med ett barn! Johan passade på att lyssna på massa poddar och jag kika på serier.
Jamie e ju ett väldigt *pepparpeppar* snällt barn och e ju nöjd nästan hela tiden så de går liksom att bara ligga på soffan och mysa.
 
Somnade ganska tidigt igår och hoppades på att få sova lite längre men kl 7 ville Jamie gå upp så de va bara att göra de. Vi kikade nyheterna och käkade frukost, jag smörgås och Jamie gröt och katrinplommonpuré =)
Han somnade om vid 9 iden och nu väntar jag väl mest på att han ska vakna.
Lollo har inte hört av sej något heller så dom sover väl säkert fortfarande!
 
Vi ha ju försökt att ta bort Liams sömn på dagen då han e så svår att få att somna på kvällen, de e med mycket blandat resultat. Han har däckat på konstiga ställen på eftermiddagen och han har vart ganska sur ibland men han har också somnat och sovit bättre på kvällen/natten så vi fortsätter helt enkelt=))
 
Aja nu blev de långt, bilder kommer såklart och jag säger de igen. De ska bli bättring på bloggandet!
pussåkram!
 
Lilla älskling=)
De killar nog lite i tandköttet
Dregel=)
Min mormor med en glad Jamie=)
Mina fina killar syskonmatchar =) Jamie drar förövrigt storlek 74 nu!!
Shoppad ny pyjamas till Jamie som måste ha de mest underbara mönster på denna planet!
På Lindex hittar ni denna goding;)
 
Gladskit=)
Brorsorna=))
Så där kan man ju också somna=)
Ett litet grötmonster=)
Ett annat sätt att somna på=)
 

Kommentarer
Postat av: jennifer, mamma till 2 töser

oj! 74! stora killen!

ps. min dag blev genast bättre när jag fick se sista bilden. fyfan va skön han är! klart man kan somna sådär ;)

Svar: Haha aa han e stor min minsta kille!:)
Va bra att den blev bättre och hoppas att de håller i sej!
Liam e lite knasig ibland, vi fick oss ett ordentligt skratt kan jag lova:))
Lina

2014-03-04 @ 12:25:14
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback