7 månader

2014-05-11 17:33:48 Jamie
» Kommentarer(0) «


Dagarna och veckorna bara springer iväg och bloggen blir liksom bara liggandes men som jag ser på statistiken e de fortfarande många som kikar in varje dag för att se ingen uppdatering alls=(
Usch så tråkig jag e och ja jag vet att jag sagt de förut men säger de igen, det ska verkligen bli bättring!
Idag blir min minsta bebis redan 7 månader och jag kan helt ärligt säga att jag får enorm panik att de går alldeles för fort!
Han kom ju nyss och va så där go och rund, nu e han e liten person som kan va den snällaste lilla killen på denna planet! Han e så sällan ledsen och även fast han nyligen haft lunginflammation så har hans humör vart på topp!
Han äter all slags mat vissa saker gillar han såklart mer än andra men i stort sätt går allt ner i hans tjocka goa mage=)
Hans personlighet blir allt mer och mer tydlig och han har helt klart sin pappas lugn, han älskar att "leka" med Liam och han springer mer än gärna efter honom i sin gåstol.
Liam blir såklart jätte glad när Jamie skrattar åt honom=)
Han skrattar så fort man pussar han på magen och skrattet e så underbart att höra så man nästan vill göra så hela dagarna. Han sover lite sämre än vanligt, men tror de har att göra med att han vart sjuk.
Inga tänder har han fått än men han sitter ganska bra men man måste såklart ha koll på honom för han kan tippa.
Han har även stått någon minut utan att ha stöd, förutom lilla rumpan mot soffan=)
Han har även blivit klippt då håret va så otroligt långt och pillade honom i ögonen, lite ångest att klippa honom men han blev otroligt söt med sin "pojkfrisyr"
 
Min minsta bebis håller verkligen på att bli stor!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback