Onsdag!

2014-05-14 22:00:26 Struntprat
» Kommentarer(1) «


Alltså jag blir så förivrad över dagarna, vet knappt vilken dag de e! Aja hur som helst;)
Morgonen började med att lämna Liam hos Lena, sen kom Tove och Camilla över med små ungarna, vi käkade frukost och bara hängde!
Tove och jag körde ett 7 minuter träningspass då jag köpte en app som e skit grym! Den ska jag köra stenhårt på!
Jag gjorde den även igår och så idag blev de 2 gånger. Ska även träffa en PT imorgon som kanske kan få fason på denna tjocka kropp och förhoppningsvis får jag lite träningslust:)
Ska bli riktigt roligt men fruktansvärt på samma gång:)
 
Min data pajade även i förrgår, men mamma och Erik va hit idag och fixade den åt mej! Tack tack
Jag bjöd på köttfärslimpa som tack;)
 
Efter att dom åkt hem så nattade jag Liam och sen gick jag över till Hanna för en myskväll med henne, Camilla, Tove och Fia! Tjejsnack ocj kvällsfika:)
 
En toppen dag/kväll helt enkelt förutom jävla mensvärk och träningsvärk i magen!
 
Pussåkram
 
Jamie e koncentrerad med duplot!;)
 
Kvällsfikat när de e som bäst!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men va fan! Hoppas dom löser det, gud va irriterande!

Svar: Jaa så sjukt drygt!! Gahh fixar dom de inte vet jag en som lämnar svenskakyrkan på 3 sekunder!! 😡😡
Lina

2014-05-15 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback