Sommar!

2014-05-21 09:23:28 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Stora barnet e lämnat hos Lena, lilla barnet sover och såklart Johan också! Själv så har jag plockat undan alla leksaker ungarna dragit fram nu på morgonen! Hur kan de bli så stökigt på 3 sekunder?
Jag ska snart plocka ur och i diskmaskinen och på börja dagens kvällsmat.
De blir nämligen köttgryta idag och de tar ju en liten stund:)
Vi ska även fylla upp poolen idag och Jamie ska få bada pool för första gången i sitt liv!
Stackars barn har inte fått bada på badhuset än, men de måste vi göra snart!
Hörde precis Jamie inne i sängen och tänkte va tusan han kan inte bara sova 30 minuter så gick in och kollade och då ligger han och "pratar" i sömnen! Herregud mina ungar e precis som sin pappa!! Pratar i sömnen och håller på!:))
 
Ska ju självklart iväg och träna idag också! De får man inte glömma:) Det blir 1 timma på crosstrainern för jag får inte köra de andra programmet jag har för jag har tyvärr fått en sträckning i inre magmuskeln:( ont som fan men de får vilas bort helt enkelt!:)
 
Nej nu ska jag sparka igång denna dag!
pussåkram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback